Więcej energii do treningów i długiej jazdy samochodem

Wątek o życiu i wszystkim, co zajmuje Ci czas na co dzień.
Adaśka

Więcej energii do treningów i długiej jazdy samochodem

Post autor: Adaśka »

Chciałbym zapytać Was, czy macie może dla mnie jakieś podpowiedzi jeśli chodzi o to jak sobie radzić i znaleźć więcej energii do codziennego działania i długich podróży autem ponieważ pracuję jako kierowca i też niedługo ruszamy samochodem do Chorwacji. Macie jakieś sposoby jak tą ilość energii w ciele podnieść?
Liśka33

Re: Więcej energii do treningów i długiej jazdy samochodem

Post autor: Liśka33 »

No tak znalezienie w sobie na co dzień odpowiednio dużo motywacji to jednak duże wyzwanie i jakoś nie do końca mi się to udaje. Duże znaczenie ma pogoda i oczywiście to jak idzie praca jak już od rana słabo to wiem że dzień niestety nie będzie układał się dla mnie najlepiej.
Jańka

Post autor: Jańka »

Liśka33 pisze: ↑25 lip 2021, 13:50 No tak znalezienie w sobie na co dzień odpowiednio dużo motywacji to jednak duże wyzwanie i jakoś nie do końca mi się to udaje. Duże znaczenie ma pogoda i oczywiście to jak idzie praca jak już od rana słabo to wiem że dzień niestety nie będzie układał się dla mnie najlepiej.
No jak nie chcesz ciągle pić kawy i energetyków to możesz sobie też sprawdzić taki napój jak energik grinday, który jest stworzony na bazie naturalnych produktów, a naprawdę dobrze działa na mnie jesli chodzi o powrót do optymalnej formy fizycznej i psychicznej szczególnie kiedy zadań w ciągu dnia jest multum.
Adaśka

Post autor: Adaśka »

No jak nie chcesz ciągle pić kawy i energetyków to możesz sobie też sprawdzić taki napój jak energik grinday, który jest stworzony na bazie naturalnych produktów, a naprawdę dobrze działa na mnie jesli chodzi o powrót do optymalnej formy fizycznej i psychicznej szczególnie kiedy zadań w ciągu dnia jest multum.
[/quote]